Известие

Collapse
No announcement yet.

Студена гърми, прекъсва -1.8 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Студена гърми, прекъсва -1.8 8v

    колата е 1.8 8в колеги проблема ми е същия като на колегата със V6,като мине на газ няма никакви проблеми с газов инжекцион е
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 17:04.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V
    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

  • #2
    Първоначално публикувано от RASI Покажи съобщение
    колата е 1.8 8в колеги проблема ми е същия като на колегата със V6,като мине на газ няма никакви проблеми с газов инжекцион е
    И аз имах подобен проблем. Яко прекъсваше до като не загрее, не можеше да се форсира над 4 000 об. и това само на бензин. Какво ли не смених свещи, кабели, бензинов филтър, пробвах с други дюзи и все нямаше ефект. Накрая свалих дибитомера врътнах шайбата за натягане и се оправи работата.
    Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

    Comment


    • #3
      ква е тая шаиба брат как изглежда даи снимка неква
      Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V
      Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от RASI Покажи съобщение
        ква е тая шаиба брат как изглежда даи снимка неква

        Ако пляка в смукателния колектор според мен е бедна сместа а за това може да има доста причини! Може и дебитомер да е може и бензинов регулатор, може и помпата да е тръгнала...
        Дебитомера не ви съветвам да го пипате еи така от любопитство защото не се настроива на око... (не че неможе и да се уцели някаква настроика ама.... )
        Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 14:16.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          странното е че като загрее се оправя,тя минава на газ на 40 градуса и аз я прехвърлям на бенз и е добре,но сутрин е страшно няма каране и докато заработи що годе добре на бензин гасне поне 3-4 пъти,паля гасне,паля гасне,паля работи малко и пак гасне,и 4-тия път вече почва да работи ама принудително с настъпване на педала
          Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V
          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от RASI Покажи съобщение
            странното е че като загрее се оправя,тя минава на газ на 40 градуса и аз я прехвърлям на бенз и е добре,но сутрин е страшно няма каране и докато заработи що годе добре на бензин гасне поне 3-4 пъти,паля гасне,паля гасне,паля работи малко и пак гасне,и 4-тия път вече почва да работи ама принудително с настъпване на педала
            Температурен датчик!?
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              и аз за него си мисля и ще почна от него
              Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V
              Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                Ако пляка в смукателния колектор според мен е бедна сместа а за това може да има доста причини! Може и дебитомер да е може и бензинов регулатор, може и помпата да е тръгнала...
                Дебитомера не ви съветвам да го пипате еи така от любопитство защото не се настроива на око... (не че неможе и да се уцели някаква настроика ама.... )
                Минах през абсолютно, което изброи. И аз тръгнах първо към датчика за температурата на компа смених го ефект нямаше, след това викам то ще е от свещи и кабели (бяха стари свещите, а имаше и избили кабели) смених ги също никакъв ефект, след това си викам нестига дебит на бензин (прегелдах цялата система, смених маркуча на помпата, който е вътре в резервоара, че беше тръгнал, пробвах с друг регулатор на бензин, други дюзи) и пак всичко без ефект направо се бях побъркал. Накрая реших да се престраша и да разбутам дебитомера (и намен не ми се разбутваше, че може и по зле да стане) свалих го, отворих го, врътнах го малко след което го сложих на колата и имаше малко подобрение. Свалих го пак и за да си дойде както трябва трябваше да направя около 1/4 оборот на шайбата.
                Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

                Comment


                • #9
                  това представлява дебитомера след като се отвори отдолу. Върти се голямата назъбена шайба.
                  Attached Files
                  Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivangenchev Покажи съобщение
                    Минах през абсолютно, което изброи. И аз тръгнах първо към датчика за температурата на компа смених го ефект нямаше, след това викам то ще е от свещи и кабели (бяха стари свещите, а имаше и избили кабели) смених ги също никакъв ефект, след това си викам нестига дебит на бензин (прегелдах цялата система, смених маркуча на помпата, който е вътре в резервоара, че беше тръгнал, пробвах с друг регулатор на бензин, други дюзи) и пак всичко без ефект направо се бях побъркал. Накрая реших да се престраша и да разбутам дебитомера (и намен не ми се разбутваше, че може и по зле да стане) свалих го, отворих го, врътнах го малко след което го сложих на колата и имаше малко подобрение. Свалих го пак и за да си дойде както трябва трябваше да направя около 1/4 оборот на шайбата.
                    Първоначално публикувано от ivangenchev Покажи съобщение
                    това представлява дебитомера след като се отвори отдолу. Върти се голямата назъбена шайба.
                    По принцип намесата по дебитомер-а не е желателна.
                    Ако все пак се налага, маркирайте си с нещо оригиналното място на което е била назъбената шайба! И 1/4 оборот е доста - при мен промени с по 2-3 зъба в посока водеше до немалки отклонения на горивната смес.


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ivangenchev Покажи съобщение
                      това представлява дебитомера след като се отвори отдолу. Върти се голямата назъбена шайба.
                      Братле,а това съпротивление на извода на датчика за температурата на въздуха, оригинално ли си е така или е слагано от после,че досега не съм иждал да ма такива неща там...
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                        Братле,а това съпротивление на извода на датчика за температурата на въздуха, оригинално ли си е така или е слагано от после,че досега не съм иждал да ма такива неща там...
                        Като го отворих си беше така не съм го слагал аз, но дебитомера беше отварян и преди така че може някои да е човъркал преди мене.
                        Иначе за белязането е задължително и аз си го бях белязал. А пък и аз знам, че изместване с един два зъба променя доста настройката, но при мен не беше достатъчно. Може това съпротивление ако не е заводски така да има някакво значение и за това да е трябвало толкова много да го въртя.
                        Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

                        Comment


                        • #13
                          Няма чак такова значение,че да местиш с 1/4 запчатката,просто темературният датчик явно е дал фира и са го "подсилили" с едно съпротивление.
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Няма чак такова значение,че да местиш с 1/4 запчатката,просто темературният датчик явно е дал фира и са го "подсилили" с едно съпротивление.
                            Гаранция!
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment

                            Working...
                            X